10.05.2009

Anneler günü protestosu

Baktım da bütün bloglarda anneler günü heyecanı..
Tamam bizde de var..
Sabah öptük, hediyeleştik, araştık felan..
Ama bloga yazmıyorum..
Çünkü annem benim blog yazmama karşı.. Teyzemler, halamlar gibi.. İstanbul Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele'ye gittiğim günden beri internetime karışır oldular.. Yok siyasi yazma, yok ona yorum atma, yok o siteye girme... En son aptallıktan, filmimi izlemek isteyen büyüklerime blogumun adresini verince burayı da deşifre etmiş olduk..

Artık sıkıntı bastı ulan! Yazma, yazma, yazma...

Akıl vermeyin huzur verin diyeceğim ama bana yakışmaz..

Bu arada bana 10 günlük Ağva tatili hediye eden ama kız arkadaşını getir yoksa olmaz diyen babamın halasına da yarım teşekkür.. Yarım, çünkü ben yalnız adamım. Annemin dolduruşuna gelip bana kız arkadaşı şartı koyduğu için yarım.. Ağva süper yer hemde 10gün müthiş bu nedenle de teşekkürler..

Huzurlarınızda bu anlamlı günde, anlamlı yazı yazmak yerine bana ambargo koyan tüm anneleri çok sevsem de;

PROTESTO EDİYORUM!

10 yorum:

StummScream dedi ki...

merak etme kanka yönetim biz olana kadar yönetime karşıyız =D

Can dedi ki...

YAŞASIN ANARŞİZİM..:D
YAŞASIN HAKLARIN KARDEŞLİĞİ. (ne alakaysa..)

öykü dedi ki...

:)
ya cok sevımlı
guldurdun benı
Sevgılı Can buyukler boyledır
ellerınde degıl
korumacı davranırlar sureklı
amaclarını bılıyoruz..
O zaman kızmayalım canımızı da sıkmayalım
Agvaya gıt
ya nedenoglum yalnız geldın nerde kız arkadasın dıye gerı cevırmıcyekler herhalde
mutlaka gıt
ama bı sartla
gıdınce bol resımle
yazı beklıyrouz:)
ona gore
sevgılerle annenın anneler gununu kutluyorum:)

Can dedi ki...

öykü dediklerin doğrun bende bilincindeyim gördüğün gibi.. vuralım makaraya..

agva olayındada kaçırmayacagım birşey.. ama şuda gercek 2 saat sohbetle bunu kazandık 10gun kalırsam daha donmem..:D yazılar resımlerde olmazsa olmaz..:D

teşekkürler.. bende senin ve annenin anneler gününü kutluyorum.:) sevgilerle..

delininbiri dedi ki...

aynı dert bende de var ya..annem yazma diyip duruyor..kimse düşünmeyi ve yazmayı engelleyemez diyince de iyi o zaman içerde yazmaya devam edersin dedi..ebeveynler işte..fazla endişeliler..
ağva gibi bir yerde 10 gün tatil için de her şart kabul edilebilir bence :)

Can dedi ki...

beraber yazarız içeride o zamn..:D

agvayıdabu sartlarda kabul edersem o kızı bızımkıler bırakmaz.. bunuda bılıyorum.. evlilige kadar yolu var bu yasta..:D

delininbiri dedi ki...

istemezsen de zorla evlendirirler yani? korktum ben senin ebeveynlerden :P

Can dedi ki...

çıktıgım kızı eve getırmıyorum dıye afra tafra bıle edıyolar..:D yakalarlarsa yandım..:D kaçarak aşk yaşıyorum hep..

acı mutluluktur dedi ki...

yalnız bi adamsan kap kızın tekini yani kankini git kız arkadaşım vs kullan bi süre annenleri kandır tmmdır koçum hem sen tatil yap hem kankin yapsın hem annenler rahat olsun :D

Can dedi ki...

kankilere söyledikde boş plan kanki olmayınca erkekleride sorun cıkarırdıye olmadı be.:D

KozmoPolitik.com