29.05.2009

Ve cuma..

Bir süredir cuma namazlarındaki izlenimlerimi yazıyordum.. Millet baya bir eyleniyordu.. Hele gelen mailleri sizlerle paylaşsam.. Off off.. Ne cevherler varmış.. Cem Yılmaz benim ile 5 dk sohbet etse bu konu üzerine.. Yeni bir sahne çıkar..
Cuma yazılarım üzerine bir fan bile oluşmuş durumda.. Oluşmasa da özellikle cuma gününü bekleyen, cuma günü girenler bile var..
Mütevazi olalım..

Bugünde öğle vakti camiye gittim.. Daha önceleri olmadığı kadar bir enteresanlıklar olsun da yazayım blogda isteği.. Daha önceleri olmadığı kadar diyorum çünkü bloga yazı çıkmasını beklemiyordum önceden. Ama baktım sevildi-bende sevdim- her cuma yazmalıyım diye düşünmeye başladım.. Bu nedenle özellikle bekledim.. Algılarım açık.. Kim ne yaptı, o ne dedi..

Bekledik bekledik ama bir cacık olduğu yok.. İlk defa bu kadar monoton geçti.. Olması gerektiği gibi.. Ama cidden en az bir yıldır bu sakinlikte bir camii serüveni yaşamamıştım..

Peki neden enteresanlıklar olmadı bugün..
Diyorum ki ya çok konuştum enteresanlık istemiyorum diye cezalandırıldım..
Ya dediler bu çocuğa malzeme çıkarmayalım.. Hıyar yazamasın..
Ya da içinde bulunduğum ruh hali azda olsa yaşadığım enteresanlıkları yazma gereği duymadı..

Nasip kısmet ya.. Ama bir daha olmaz.. Velev ki oldu.. O zamanda daha önceleri yaşadığım gariplikleri yazarım..

9 yorum:

Cem Yılmaz dedi ki...

Selam Can blogunu ilgiyle takip ediyorum. Önümüzdeki gösterilerimde cuma ile ilgili birşeyler yazmayı düşündüm sayende teşekkürler.














Yedin dimi KANKA xD

paper doll.. dedi ki...

ah bee.. pür heves açmıştım ben de blogunu başlığı görünce.. direk alt+f4 yapıyorum o zaman.. :P

Dolunay dedi ki...

bende yazının sonunda beklıyorum neyle karsılastın dıye tüh :)

bi dost dedi ki...

camide ibnelik beklemek nası bi olaydır hacım?:)

eğlenmek bi de..

Can dedi ki...

cem yılmaz, yanı kanka, yanı mert.. sankı yedık.. hey yarabbım.. en azından altına yazmada havamız olsun.. cem yılmaz yorum yapmıs desınler...D

Can dedi ki...

dolunay, aslında karşılastım bıkac seylede dedıgım gıbı ruh halımden yazamadım gıbı..:D

Can dedi ki...

paper, yapcak birşey yok taktır-i ilahi..:D

Can dedi ki...

bi dost, camiden veya ulvilikden beklemıyoruz heralde.. kısıler ters kısıler:D

Can dedi ki...

ama ibnelik hakıkatten agır kacmıs duzeltelım..:D

KozmoPolitik.com