3.06.2009

Boy makuliyeti


Türk erkek ve kadınların boy ortalaması malum.. Bu ortalamalar göz önünde tutularak ''aman da boyum uzasın, aman da deve olayım'' diye kasmak, doktora gitmek, kısacası uğraşmak gereksiz derim..

Hadi erkeklerin kasması, çaba göstermesi normalde ya kadınların?

İşte bu yazıda tam bu çevrede dolaşmakta.. Ve 1.66'lık bir kızın ''1.70 olmalıyım'' diye yakınması üzerine gelen ilhamla yazılmakta..

Dostlarım.. Veya dost sandıklarım.. Genellersek bu yazıyı okuyanlarım..

Erkeksen Türkiye ortalaması senin için çok düşüktür.. Geçmen hatta fark atman şart.. Eğer geçememişsen ''Türk ortalaması, Türk ortalaması'' diye avunursun.. Avunmaktır evet..
Peki n'den?
Kendinden uzun kızla çıkma ihtimalin yoktur.. Kısalarla çıkarsın anca.. Kısalarda n'kadar tatmin eder.. Sonuçta kısalar manken olmuyor be dostum..

Kadınsan ve kısaysan hiç bir problem yok.. Güzel olman dışında.. Veya güzel olmaman dışında.. Dur dur.. Güzelsen tamam.. Fizik olmasa bile suratla kurtarabilirsin.. Hatta kurtarırsın.. ''Benim minyonum'' der erkek arkadaşın mutlu olursun.. Uzunla da çıkarsın, kısayla da.. Ohooo elini sallasan ellisi.. Biri gider biri gelir..
Ama boyun uzunsa işler kesattır.. Kısa erkekle çıkamazsın.. Eğer erkek ünlü değilse.. Ünlüyse normal.. Bi sorun yok.. Ama anca uzun erkekle çıkarsın ki Türkiye'de uzun ve yakışıklı erkekte sayılıdır.. Yani işin zor..


Toparlamak gerekirse.. Türkiye'de yaşıyorsak;
Erkeksek uzun, Kadınsak kısa olmak avantaj.. Tabi ''kime diyorum ben'' herkes uzun olma peşinde.. Hatta ben bile..

Ama hayat bize vurmuş be.. Olsun lan.. Kısa erkekler üzülmeyelim.. Sarkozy de kısa ama hem koskoca Fransa'nın başında hemde Carla'yı götürdü.. Sonra İtalya da Berlusconi var.. Ha bak sonra zamanın da ne mankenler götüren Okan var..

Kısa erkekler yani dert etmeye gerek yok..
Kısa kadınlar sizin hele hele hiç yok..



(Bu yazımızda çıkmak fiili; çıkmak dışında; evlenmek, sevişmek veya sevişebilecek ortamı oluşturmak, sevgili olmak yerine de kullanılabilir, kullanılmalıdır.. Ha birde kız diyip fırça yediğim için, bayanı kullanıp fırça yediğim için kadın diyorum artık..)

14 yorum:

acı mutluluktur dedi ki...

Haha 1.66 lık kızın 1.70 olması evet evet o kızz benim.K bkma msnden cıkmıstım ama okudum yazını (:

Haklısın bi yerde ama 1.70de cok uzun değilki (: Normal bişey

Dolunay dedi ki...

benım boyumda türk toplum yapısına uygun...ortalama bısey ıste...boyu kafaya takanları uzamaya calısanları hıc anlamam...nedır yanı...akıl kısa olmasında...

bi dost dedi ki...

ben de bi 5 cm uzun olmak isterdim, ama tam da dediğin sebepten kendimi avutuyorum. "uzun kızlar koca bulamaz kii" diyerek :P

empiti dedi ki...

benim boyum normal aslında, 1.60-65.ama yine de takıntım var. insanoğlu bu, kendinde olmayanı hep istiyor değil mi...

S. dedi ki...

hoho.
evet ya.
kısa olmak iyi bişiy bi türk kızı için.
ben cok bi uzuna kaçtım
sulak yer muabbeti hiç bitmiyor.
177 be abi.

Büşra Mutlu dedi ki...

neden kadın demeyi seçtiğini açıkladığın için de fırça yeme riski altındasın bence xD "bak açıklama ihtiyacı hissediyosun.. halbuki ne gerek var erkeğin tersi kadındır, bayan değil kız değil.. ama işte kadının cinsel kimliğini bastırmak, arka planda tutmak..." diye alır yürür hatta xD çok duydum ordan biliyorum xD

Can dedi ki...

bidost, öyle.. kısa kız olmak avantaj..:D

Can dedi ki...

dolunay, aynen akıl uzun olsun..:D

Can dedi ki...

acı, evet o kız sensın..:D

Can dedi ki...

rouge, ortalamaya gore baya bı uzuna kacmıssın..:D

Can dedi ki...

empiti, dogamızda var.. uzun olsak kısa olmak ısterız..:D

Can dedi ki...

bushu, ne desek fırca yıyoruz ama kadın ıyı..:D yesem bıle degısmem artık..:D

Caponizmatrix dedi ki...

'Kendinden uzun kızla çıkma ihtimalin yoktur.. Kısalarla çıkarsın anca.. Kısalarda n'kadar tatmin eder.. Sonuçta kısalar manken olmuyor be dostum..'

kafanı kırarım can!!!!!

Can dedi ki...

caponya.. sozum meclısten dısarı..:D

KozmoPolitik.com