16.06.2009

Qutunthiyişi'ye yol görünür..


Bugün ilk iş görüşmeme gittim..

Evet daha önce hiç gitmemiştim.. Zaten öğrenciydik tatillerde de peder'in yanında çalışıyordum.. Ohh.. Rahat rahat.. Ama bu sene kriz var.. Peder sana maaş yok, haftalığa devam deyince bana da yol göründü.. İş aramaya başladım.. Gazete seviyesine inmesem de eşe dosta söyleyip iş arıyorum işte..

Bi arkadaştan haber geldi.. Dedi;''beni çağırdılar ama işim var, ben çalışamam sen git''.. Gittik.. N'reye, Fulyaya Polat Towers'e.. (Küçük) Emrah'ın spor salonuna.. Resepsiyon da takılacakmışım..
''Tamam biz sana döneriz'' dediler çıktım geldim..

Bakalım arayacaklar mı? Çağırmazlarsa da hiç üzülmem.. O kadar emperyalistin yanın da mutlu da olmam.. Devrim şart..

O değil de eğer ''gel başla'' derlerse.. Patronum Emrah olacak.. Hayda..
O filmleri izlerken hiç aklıma gelmezdi Emrah'ın birgün benim patronum olacağı.. Gerçi daha kesin değil ya.. Ama girersem derim; ''patron bi film çekelim be!'' diye..

Bu arada Taksim de iş arıyorum ya.. Ortam olsun.. İyi olsun.. Sosyalist mekan olsun.. Gerekirse Halk Ekmek olsun..

22 yorum:

sizofren peri dedi ki...

hey ararlar inş :)

bu arada emrah çok kro yaa :)

Can dedi ki...

bakalım peri..

hem patron patrondur.. kro oldugunuda dusunmuyorum.:D

Dickinson dedi ki...

Eski Emrah'tan eser yok baksana... Fakir ama gurulu genç, şimdi zengin olmuş... :)

Can dedi ki...

dıckınson aynen.. bırgun gelmıs nurı alco havuzda yuzuyor kapıdan emrah gırmıs havuzun kenarına gelınce ayakları dıbındekı nurıye o sıhırlı cumlelerı soylemıs..:D

bır zamanlar fakır ama....

...ŞİİR GEMİSİ... dedi ki...

Dilerim Gönlünce Bir Ortamda,Gönlünce Bir İşe Girersin...

Mühim Olan Çalışacağın Ortam...
Bu Çok Önemli...

Huzur...İnsanın Ayakları Koşarak Gitmeli Çalışacağı İşe...
Geri Geri Gitmemeli...

Dilerim Böyle Bir İş Bulursun...
Emrahın İş Yeride Fene Değil Bence...

Çağırırlarsa Git Derim...

Sevgi İle Kal...

ay kopuğu(köpüğü) dedi ki...

çok eglenceli ya:)patron emrah... ben olsam yüzüne bakamam herhalde gülesim gelir cok fena:)

Can dedi ki...

köpük, walla güler yüz istiyorlar ondan sorun olmaz..:D neden guluyon derse guler yuz polıtıkam derım..:D

Can dedi ki...

ali baba, katılıyorum.. zaten oyle bı zorunlulugumda yok.. sagolsun babam..ama ben ıstıyorum.. bundan dolayıda mutlu bı yer ıstıyorum.. orasıda guzl..cagırırlarsa gıdıcem..:D

. dedi ki...

İşi al bi' hele, kısa filmlerinde Emrah'ı oynatırsın artık...:D

Can dedi ki...

sanırım haklısın..:D hatta dur.. zengın bı sevgılı bulup uzun metraja gırerım:D

. dedi ki...

oh oh... hayırlı işmiş belli :D

Can dedi ki...

olurmu olur..:D gerçi hergun yuzme ıznı versınler yeter bana..:D

Finduilas dedi ki...

canevimden vurdular patron :D afiş de iyiymiş yalnız yarıldım sabah sabah. sdkjsdjk :D

Can dedi ki...

du bakalım.. labalı olmayalım patronla..:D

lori dedi ki...

:))) son cumlelerine katliyorum.. emperyalistlerin icinde bi de bokbocukleri gibi , yok abi ben o oksijeni soluyamam!

bLuwff dedi ki...

hayırlısı olur umarımm :)
Ararlarsa kaçırma :)
belki bi kısa film çekerler sana:P

Can dedi ki...

bluwff, dımı patron oynar hemde..D

Can dedi ki...

lori, du bakalım..:D gıder plazaya bayrak acarım..:D

ben bir garip keloğlanım... dedi ki...

essah emrah olan emrah mı abi.alla alla sen büyük başsın yani büyük adamsın.

Can dedi ki...

hee o emrah..:D

afacanveled dedi ki...

abi ya valla ben seviyom emrah abiyi.essah seviyom. hele şu eski şarkılarını da dinliyom bazen.ne edeyim elimde değil seviyom o müziği.

Can dedi ki...

:D alırlarsa iletirim..:D

KozmoPolitik.com