21.07.2009

Sims de Sims


Sims de sims..

Kadın blogcularımızın tamamına yakınının oynadığı, bacılarımızın hasta olduğu oyundur sims..

Her emperyalist güçlerin eline düşüp okutulan, 20li yaşlara hiç evlenmeden gelmiş, çalışıp kendi ayakları üzerinde duran ama yüreğinin bir parçası ev kadınlığında olan bacılarımızın hevesle çıkmasını beklediği, çıktığında bilgisayardan anlayan birine kurdurtup oynadığı bu oyununda; kendilerini bulurlar..
Arayıp ta bulamadıklarını..

Kariyer yapıp çocuk yapamamalarını giderirler.. Aşık olurlar.. Aldatılmaz, gerekirse aldatırlar.. Soğan zarı problemi yoktur.. Kötü yola düşürecek ablalar mevcut değildir oyunda.. Olsa bile rezil olacak, ayaklara düşecek ortam yoktur.. Namus cinayeti işleyecek erkek kardeş hiç yoktur.. Bu nedenle herkesle arkadaş olabilirler.. Herkesin evine gidebilirler.. Aile olabilirler.. İdeal eşi bulabilirler.. Kendi zevklerini zorla kabul ettirebilirler.. Trafikte özgürce araba kullanabilirler.. Eşleriyle gittikleri her sinema aşk filmi olabilir.. Güzeldirler.. Yaşlansalar bile yeniden doğarlar.. Yönetmeyi severler.. Müdahale etmeye bayılırlar.. Kıyafetlerine karışacak biri yoktur.. Sanayi mahallesinden bile donla geçebilirler.. Kıl tüy dertleri yoktur.. Aylık sancı seansları geçirmezler.. Pijama partisi için izin almalarına gerek yoktur.. Yılbaşını Taksim meydanında kutlaya bilirler.. Romantik teklif alabilirler.. Ahlaksız teklif diye bir şey yoktur.. ''Ah sıkıldım'' diyip mobilyaları değiştirirler, laf söyleyen bir eşleri yoktur.. Özgürdürler..

Genel olarak bu n'denlerden oynarlar.. Emperyalist güçlerin eline düşüp; evlenmeden reşit olmuş, okumuş kadınlar..



Peki erkekler n'den oynar?

GTA San Andreas'daki sevgili bölümünün kapsamlısını yaşamak için..

Bu kadar..
Bu nedenden dolayı oynar erkekler..
Söylentiye göre milli takıma girmek için oynayanlar varmış.. Evlenip evlenip tekrar evlenmek için.. Harem kurmak için.. Her istedikleri kızı tavlaya bilmenin vermiş olduğu egoyu yaşamak için.. Tek yataktan başka bir şey olmayan eve; kızın girdiğini kanıtlamak için.. 2 dakikadan fazlası için..

İşte bu kadar.. Hep aynı şey.. Bir çember, çemberin içinde bir soğan ve etrafında dönen erkek n'denleri..

Tüm Sims aşklarına, sevipde kavuşamayanlara;

20 yorum:

sizofren peri dedi ki...

allah seni ya videoya koptum :) ya daha güzel videoları vardı sımsın daha güzel şarkılarla bırlıkte nese artık :)

Can dedi ki...

perim nesini beyenmiyorsun parçanın..:D

. dedi ki...

ahaha video çok iyi ya :D

...camenta... dedi ki...

bir sims oyuncusu olarak SÜPER diyorum :D

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

bu şarkı yılın şarsı seçilmesse iyidir..ARtık reklamlar da bile dinler olduk her dakka hüzün yaşıyoruz yaa..artık bu şarkıyı n zaman duysam aklıma cep telefonu oparatörü geliyo her ne hikmetse..

tarife erdi muradına biz çıkalım kerevetine..:)

Can dedi ki...

öbek, iyi olmazmı..:D

camenta, demek sende oynuyordun ha.. nıye sasırmadım..:D teşekkür ettim..

siyah kelebek,walla o reklamı yapamamışlar.. şarkının yanında hafıf kalmıs.. bu buyuk, ulvi şarkıyı bir oparatorle sınırlamanda cok ayıp.. bu sarkı degıl bu ılah, bambaska bırsey.. hayat felsefesi.. yasamın anlamı..:D

şahika dedi ki...

Ben hiç oynamadım. Sadece onu değil herhangi bir oyun da oynamıyorum bilgisayarda. Bilgisayarın işlevi oyun oynamak değil gibime geliyor.:) Oyun aracı Play Station. :)

Can dedi ki...

hayda... ne dıyelım sana.. cık cık.. :D

Lavinia dedi ki...

video süpermiş ya :D :D banu alkan ve ümit besen haa :D ümit besen olmusda banu alkanın 30 40 kılo kadar eksiği var :D

Can dedi ki...

evet banu alkan asırı zayıf..
genclık halı olsa gerek..:D

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Bu şarkı dan ne ilah olur ne de ilahi senin adına tövbe den geliyorum

Can dedi ki...

ilahiyi nerden cıkardın anlamadım..

ha bırde tovbe meselesının nereden cıkardıgını..

polemıkmı cıkarmak ıstıyorsun onuda anlamadım..

brokoli dedi ki...

Can provokatif yorumları onaylama bence geriliyoruz tüm okuyucular olarak...

Can dedi ki...

abı bende oyle sey olma bılıyorsun. kufur ve hakaret dısında herseyı onaylıyorum.. herkez gorsun kımın ne oldugunu ne dıyeyım.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Bİr şarkı dan ilah diye bahsetmen çok yanlıştı..Bu sadece bir şarkı ilah yada ilahi olamaz dedim yazdıklarını okumadan yazıyosun galiba ..

Bu arada şak şakçalırına ne oluyo anlamadım gerilmesinler fazla çatlarlar.. HEr kez kim olduğunu ne olduğunu çok iyi bilir..Eleştiriye açık değilsen ve hemen çamur atıp Kİm olduğunu her kez bilsin gibi bir söylem çok saçma ben kimmişim? acaba merak ettim sen biliyorsan benim kim olduğumu buyrun söyleyin..

Can dedi ki...

ya senle ne ılgısı var.. senden once ne yorumlar geldı bu bloga neler gectı.. ne kufurler.. ne hakaretler o bır genelleme.. hem hangı sarkıya ılah dıyecegım kıme ne.. ayrıca bahsettıgım gıbı o ılah kelımesı sarkı uzerındekı tıye almamdan baska bırsey degıl kı.
ve gercekten şakşakcık kelımesı agır..
elestırıye acık olmasam yorumları neden oyanlayayım.

neyse neyse ustune alındıgın ıcın ozur dılerım.. konuyu kapayalım buyutmeyelım.

brokoli dedi ki...

Şakşakçı olduğumu düşünenlerin dün yaptığı yorumları da biliyoruz fazla sivrilmesin kimse.

Can dedi ki...

neyse ya.:D

Finduilas dedi ki...

güzelmiş, bi sims oynayıcısı olaraktan beğenmek ben.:D

yejades dedi ki...

şahsen simsciyim ben hiç değişmem... tek oynadığım oyun valla... adamlar yapmış.. cık cık birçoğu da oturup aman ben aldatıyım aldatana girşiyim simsten intikam alıyım diye de oynamıyor bence barbi bebeğin sanal versiyonu gibi... cık cık...

KozmoPolitik.com