18.07.2010

Oradaydık (Dün Taksimdeydim, Bugün Yazıyorum)

      Dün Taksimdeki Sansüre Karşı Yürüyüşteydim..
Hayatımda katıldığım en başarısız yürüyüşdü diyebilirim..
      Off tamam güzeldi, farklı bi etkinlik oldu ama istediğim gibi değildi.. Görmek istediğim gibi.. O yüzden eleştiriler;

      Görevlilerin elinde bir megafon bile yoktu..  Ufak, sesi çıkmayan bi amfinin bağlandığı bi mikrofonla idare ettiler..

      Disiplinden uzak bir şeydi.. Ön tarafın bağırdığı ile arka taraf tutmadı.. Dövizler azdı..

      Aslında tek parça olmayı bile başaramadık..
İnciciler aptal aptal sloganlarla kendi reklamlarını yaptılar.. Haa aklı sıra kendilerini eğlendirdiler.. Tamam küfür etmeyi çok iyi bilebilirler ama bilmedikleri şey eylem yapmak.. Kopuk hareket etmek aslında kendi reklamlarını düşürdü, fark edemediler..

      Sanki herkes profil fotoğrafı çektirme çabasındaydı facebook profili için,
blogu için,
friendfeed de laf çevirmek için,
Twitinden başbakana gönderme yaparken ''ah ben ordaydım'' demek için..

Evet ah siz ordaydınız büyük eylemciler.. 

      Evet biz oradaydık da sadece 500 karakterlik gazete haberi olduk, sadece 1 dakika tuttu televizyonlarda ki görüntülerimiz..

      Evet biz ordaydıkda; biz oradaydık..

      Ne anlamlı pankart çeşitliliğimiz vardı, ne  adam akıllı organizasyonumuz.. Bir an düşündüm; koca bir liboş eğlencesinin ortasında mıyım diye..

      Gördük ki; bir sivil toplum örgütü, bir siyasi parti olmadan olmuyor bu işler.. Siyaseti karıştırmak ne kadar doğru diyenlere ''hayat siyaset'' demek isterim.. Sansür karşıtı partilere, sivil toplum örgütlerine gidilip destek, katılımcı istenebilirdi..

      Evet duyarlı insanları görmek güzeldi ama yetmedi.. Hala netim sansürlü.. Hala bakanım çıkıp sansürü savunuyor..

      Sansüre sevgilerle..
  

6 yorum:

öykü dedi ki...

Taksim =hyde park

her gıdısımde bıseylere karsı eyleme rastlıyorum
demek dunkunde sen de vardın:)

hippilazman dedi ki...

katılmak isterdim...

Can dedi ki...

@öykü, blogundan okudum sende ogun ordaymıssın.. ınanıyorum bırgun bı yerde karsılasacagız.. belkıde burgazda fırında:)

@hippilazman, pek bırsey kaybetmedın demek ıstıyorum ama bende katılmasaydım keske katılsaydım derdım.. garıp ıste:)

piktobet dedi ki...

liboş derken?

Can dedi ki...

benzetme..:)

piktobet dedi ki...

iyiymiş.

KozmoPolitik.com