14.05.2012

Yapamazsın..

Bir özür dilemek istersin..
Her şeye rağmen..
Affetmeyecek olmana rağmen..
Düşüncesiz davrandıkların için..
Gün boyu bunu düşünürsün..
Paylaşırsın arkadaşlarınla..
Söylersin onlara da..
Fikir alırsın..
Hatta kaldırırsın blogdan bazı yazıları..
Ama bir bakmışsın..
Artık o kadar olmuşsundur..
O kadar..
Diyecek bir şey kalmamıştır..
Hiç olmamasından iyidir dersin ve kaderine küsersin..
Kısacası yapamazsın..
Yapmak istersin ama yapamazsın..
Geriye de sadece hüznün ve pişmanlığın kalır..
Kalbin kırıktır..
Ama kimin umrunda..
Kendine yakışanı yapmaya kararverirsin ama yapamazsın..
Yani ya-pa-maz-sın...

2 yorum:

Alexis dedi ki...

Öyle bi an gelir ki kendine yakışanları bile yakıştıramazlar sana, senle ilgili hiçbişey bok atmaktan başka bi işlerine yaramaz, umurlarında olmaz...

İşte o an yapmak istediklerini de, özrünü de boşverirsin.

Kendi kendinin umrunda olmaya alışana kadar "idare" edersin.

Ben alıştım Can, umarım sen de alışırsın...

Can dedi ki...

alışmaya çalışma düşüncesi bile zorken, mide bulandırıyorken bunu yapmak için uğraşıyoruz ne yazık ki..

KozmoPolitik.com