11.06.2012

Senden Sonra Çok Değiştim Leyla...


Senden Sonra Çok Değiştim Leyla...

Bazı insanlar vardır Leyla, bazıları da Mecnun..
Bu dünya böyle işte..
Düzen böyle, kural böyle..
Sevdiğini kendi ellerinle gömmek gibi işte..

Benim Leyla'm bekler geceleri rüyalarımda..
Mecnunca uyurum Leyla'ya gider gözlerim..
Bu dünya böyle işte.
Sen düzeninde ben senden kalan düzende..

Bazı insanlar vardır Leyla, bazıları da Mecnun..
Kirpikleri yürek deler bazen Leyla'ların
Düzen böyle kural böyle..
Şakağından vurur Mecnun'u bir gece vakti hüzün..

Ateş alırsın namludan Mecnun'ca
Leyla kim bilir ne alemin koynunda
Bence her rüyanın tam ortasında
Sevdiğini kendi ellerinle gömmek gibi işte..

Can Poyraz



4 yorum:

Adsız dedi ki...

insanlar neden gider?

Adsız dedi ki...

ne guzel yazmıssın

Adsız dedi ki...

hayatın acımasız oyunları ıste

Gülçin Çömen dedi ki...

Şiiri okuyunca anladım demek istediğini blogumda...

KozmoPolitik.com