4.12.2012

canpoyraz.blogspot.com'a..


- canpoyraz.blogspot.com'a.. -

N'redeyse tüm yazıları sildim diyebilirim. Bu cümleyi kurmanın bu kadar basit olacağını hiç düşünmemiştim. N'yalan söyleyeyim zor bile gelmişti hepsini silecek olmam. Kolay değil 2008 yılından beri tuttuğum bir günlüktü bu blog. Hayattaki inişlerimi, çıkışlarımı, hüzünü, mutluluğu, kızgınlığı..
4 yılın özetini siliyor olmak kolay gelmemişti.
Ama kolaymış.
Oluyormuş.
Oldu.

Bir dönem fazlasıyla yazdığım siyasi yazıları da artık bu blogdan ayırdım.
Onlar da kaldığı yerden devam edecektir elbet ama burasının daha farklı olacağı kesin.

Soğuk kış günü cam kenarında dışarıyı izlerken bir fincan kahve kadar samimi..
Yağan sağanak yağmurda ayakkabının su alması kadar da gerçekçi.
Vapur sefası kadar da keyifli olması dileğiyle..



3 yorum:

StummScream dedi ki...

Aslında farklı birşey yapmadın. Döndün dolaştın başlangıç noktasına geri döndün.

SmG dedi ki...

O zaman daha düzenli takip etsem çok iyi olacak. Çünkü yazılarını beğeniyorum, hatta twitterda en çok takip edip rt'lediğim kişisin diyebilirim. O kadar duygularıma tercümansın yani ve bi de meslektaş sayılırız birazcık. Yazılarını bekliyor olacağız efendim.

can poyraz dedi ki...

@stummscream, çok haklısın.

@smg, teşekkür ederim meslektaş :)

KozmoPolitik.com