11.02.2013

Yaş 23


Yaş 23

“Büyüdükçe güzelliğini kaybeden her şey gibi;
Sen de, ben de kaybedeceğiz.”

Bir şarkı sözünün en büyüleyici notası ile birleştiğini sanarsın.  Taki aynı şarkının bir sonraki büyüleyici sözü ve notasını duyduğunda.. İliklerine kadar. “Sen yağmurları sevdiğinde; ben vazgeçmiş olacağım..”

Yağmurlu bir İstanbul gününde, yağmuru sevip vazgeçeceğimiz günün erken gelmesini beklemekten öteye geçmeyen zamanın; fincanından tüten duman ile dans ettiği o anlarda dışarı çıkıp ıslanmak istiyorsan eğer, umursamadan sonrasını ıslanmak, yok olmadan önce şu hayatta, içinde hissede bilmek..

“Büyüdükçe güzelliğini kaybeden her şey gibi” aslında hepimiz kaybedeceğiz.  

Ve ben 23 yaşına girdiğim şu günde; kadar daha güzelliğini kaybeden dünyaya tahammül edeceğim merak içerisindeyim.

6 yorum:

melodram dedi ki...

Büyüdükçe dünyanın renkleri bile soluyor sanki... Gökyüzü mavi olmaktan vazgeçip grileşiyormuş gibi geliyor bazen... Çok düşündüm ben bu konuda, geçen her yıl her şey daha güzel olacak diye beklerken, bu beklentiler hep mutsuzluğa sürükledi beni...

Hatta geçen yatakta yatarken ''Acaba cennet cehennem burası mı? Mesela 20'ye kadar cennet, sonrası cehennem mi?'' diye saçma bir düşünceye bile kapıldım...

Bilmiyorum...
Ama en azından her şey güzelliğini kaybetmiş gibi görünse de gözüme, yeniden o güzelliği yakalayabilirmişim gibi geliyor. Şimdi öyle hissetmiyorum, ama elbet bir gün hissedeceğim...

Yeni yaşın hayatına güzellikler getirsin.:)

can poyraz dedi ki...

Bu konu hakkında uzun uzun konuşup dününmeli :) Umarım o güzellikler hayatlarımızda hiç eksik olmaz :)

öykü dedi ki...

Nıce mutlu senelere
saglık
mutluluk
huzur dıleklerımle..



bu ucu klasık sayılır
aman ne klişe denır ama degıl

bırebır yasanarak ogrenuılmıstır kı
cok degerlı cok onemlıler..

o yuzden hayatından eksık olmasınlar dıyorum
dogum gunuyn kutlu olsun

can poyraz dedi ki...

Aslında tümü bir tecrübe işte. Acı gerçek.

Umarım hayatlarımızda bundan sonra eksik bir şeyler kalmaz..

Teşekkürler.

yamesin dedi ki...

Happy b-day:)

can poyraz dedi ki...

:) Teşekkürler

KozmoPolitik.com