24.03.2013

Kartpostal Sahibine Ulaştı

Bu hafta sonu biraz şaşırtıcı biraz ilginç ama bolca mutlu eden bir oyun oynadık. Oyunun amacı bir kartpostalı sahibine ulaştırmaktı. Alışılagelmiş yolların dışında bir ulaştırma. Bir arkadaşımın yardımı ile.

 Toplamda 5 notu saklandıkları yerlerde bulup ilerleyecek ve kartpostalına kavuşacaktı. Ve ilginç olan bu oyun boyunca hiç karşısına çıkmayacaktım.

Taksim’e metro ile gelen MerveK. için metro istasyonunda ATM’lerin yanına bir not bıraktık. Her ne kadar bu notu bulamamış ve ikinci adımla oyuna başlamış olsa da oyun sonunda ilk notun yerini gösterdim ona.

İkinci not: meydandaki telefon kulübelerinin altına yapışık vaziyetteydi.

Üçüncü not: Bir binanın içinde saklanmış ve alınmayı bekliyordu.

Dördüncü not: İstiklalde bulunan DR’ın ikici katında bir kitabın ilk sayfasında gizlenmişti.

Ve son not: Mis sokakta bulunan İnci Pastanesi’nde kendisini bekleyen kartpostal, profiterol ve çaydı.


Günün sonunda yapılan çılgınlığın ve eğlencenin mutlu tebessümü vardı.

4 yorum:

öykü dedi ki...

enteresan
heyecanlı
cok sıradısı bı kosturma olmus:)

ama bence cok guzel:)

can poyraz dedi ki...

Ah sen bir de benim o yakalanmamak için koşuşturmamı görsen :)

şahika dedi ki...

seninki nasıl bi maceraya kurban gitti merak ediyorum Can :D

Neyse, yarın yine yolculuk var. ;)

can poyraz dedi ki...

Ah o ayraç bi bana gelemedi Şahika. Gelsin de gelememe macerası üzerine deneme yazalım :)

KozmoPolitik.com