6.04.2013

Uşak’tan Ayraç Gelmiş Kitaplıkta Bir Bayram Havası



Uşak’tan Ayraç Gelmiş Kitaplıkta Bir Bayram Havası

Az insan kaldı sanırım bizim gibi sağa sola “karşılıksız mutlu etme” amacı güden. Neyse ki çevremde varlar.

Uşak’ta okuyan eski blogger (açacak umarım yeniden) kendi emeği ile ayraç yapmış. Sağa sola yollamak istemiş. Amacı suratlarımıza ufak bir tebessüm koydurmak elbette. Benden de adres istemişti ki neredeyse üzerinden bir hafta geçti. Dayanamadı sordu eline geldi de beğenmedin mi diye. Oysaki ben posta kutusunun dibine kaçan mektubu görmemiştim. Benle beraber birkaç ofis çalışanı da görmemişti. Ama bakmıştık!

Sonra Tûba ile “sanırım postacı amca ayracı beğenmiş kendine almış” fikri etrafında birleştik ve Tûba sağ olsun yeni bir tane daha gönderdi. Tam onu aldım -içindeki notu okuyun- kitabımın arasında gezdirirken ertesi gün aynı posta kutusunda bir tane daha zarf yine aynı özen ile hazırlanmış. Ve içinden yine güzel bir ayraç.

Postacı amcanın da günahını aldık ama ayraç konusunda sanırım şanslıydım. Bir derken iki ayraç geldi Tûba’dan.

O kitap senin bu kitap benim dolaşacak ayraçlar için tekrardan teşekkürler Tûba :)


3 yorum:

şahika dedi ki...

Ben de çok mutlu oldum ama şimdi. :)

Tek beklentimiz insanların duygu durumunda olumlu bir hava yaratabilmek oluyor sanırım, bunu başardığımızı görünce de bize sirayet ediyor o duygu. :))

Sana yazdığımda iki haftayı da devirmiştik vallahi Can, herkeslere ulaşıp da bir sana ulaşmayınca bi ihtimal dedimdi, eheh. :))

can poyraz dedi ki...

demekki iki ayracım olsun diye yapılan bir oyunmuş bu evren tarafından :)

şahika dedi ki...

Olabilir ;)

KozmoPolitik.com