19.03.2017

Bu Sefer "Başlıyoruz" Demek İstiyorum

Bir yıldan fazla olmuş.
Bir dönem ortamların en hızlı bloggerı olduğumu sanıyordum. Günde en az bir yazı yazıp yüzlerce blogu takip ediyordum. O zamanlar biri kalkıp dese "ya can bir sene buralara hiç uğramayacaksın" inanmazdım. Güler geçerdim.
En son yazdığımdan bu yana bayağı olmuş.
Tam bir yıldan fazla.
Her gün buralara uğrayan biri için kulağa korkunç geliyor.

İtiraf etmeliyim ki evde oturma fırsatı bulduğum her pazar bir şeyler yazmak istiyordum.
"Kaç pazar evdesin ki" diye sormamanızı diliyorum.

Bugün bloga girmek istedim.
Gelen ve onaylamayı unuttuğum yorumlar, o yorumları atanların blogları, eski yazdıklarım derken bir saati aşkın bir süredir gezindiğimi fark ettim. Aslında bir yıldır olmayan biri için bir saat pek de uzun değil. Sanırım çağa ayak uydurup fazlasıyla tüketmişiz burayı.

21.11.2015 tarihli son yazıma bakınca şuan yazdıklarımın hemen hemen aynısı olduğu da gözüme çarpmadı değil.
Yine de bu sefer "başlıyoruz" demek istiyorum.
En kötü ihtimalle yediğim içtiği bende kalır gezdiğim, gördüğümü yazmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

KozmoPolitik.com